Dagens inköp i bilder.


Jäklar vad nöjd jag ser ut, men den här bilden togs när jag var på väg till sentret. Måste ha varit runt -25 grader alla fall. Men det var sol och blå himmel!


Från Make Up Store:
Cake/gel eyeliner 155:-
Microshadow 'champange' 135:-
Nagellack 'charlotte' 65:-
(rea 50%)
Mascara 'max lashes' 160:-
(köpte även ett puder från Isadora)


H&M Divided 199:-
Jag har en känsla av att dessa skor kommer missbrukas under våren/sommaren.


H&M Divided 50:- (rea)
Skönt linne till sommaren, som jag tänker ha till en av mina svart kjolar.


H&M Divided 149:-
GOSSIP GIRL, var det som ekade i mitt huvud, så söt!


H&M Divided 99:-
Äntligen har jag hittat en ersättare av tröjan som blev stulen på 'Peace and Love', den såg precis likadan ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0