En natt i Las Vegas

Jag älskar australienska hemmafester. Man blir bjuden på mat och alkohol. Vi drack öl och isdrinkar medans folk gick runt med tallrikar fulla med sushi,små pajer och annat gott som man fick äta. Hela baksidan var dekorerad med efter temat Las Vegas och födelsedagsbarnet Kelly bjöd oss på jello shots. Det var första gången jag drack det, skitsvårt var det. Man var tvungen att lirka med tungan och försöka suga i sig den där klumpen. Dansade gjorde vi såklart också, det får jag inte glömma att säga: de är grymma på musik här nere!


Låt mig presentera: Jay, Paige, Geoff och jag!



Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

fan, jag vill komma och hälsa på ^^

2010-12-19 @ 08:37:53
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0