Noodle mania

Jag har fått en dille på nudlar. Platta, tjocka, smala. Förra helgen köpte jag alla möjliga nudlar från en av de asiatiska butikerna inne i Freo. Imorse insåg jag att jag hade glömt göra extra ris till min fantastiskt goda korvstroganoff, så jag tog med mig risnudlar till jobbet. Blandade alltihop och hej dundrans vilken god lunch det blev!

Till middag idag gjorde jag zucchininudlar med kycklig, spenat, chili och kryddor. Lyckades inte fång det på bild då vi var hungriga och åt upp alltihopa. 

Nu sitter jag i soffan oh dricker te. Jag har även gjort ett somrigt iste som jag ska ta med mig till jobbet imorgon. Imorgon ska jag även hämta ut en CD med bilderna jag tog med en engångskameror för några helger sedan. Det ska bli kul att se hur de blev.

Till helgen ska vi på ett litet äventyr, till en blue lagoon! Norr om Perth. Jag kan inte fatta att jag aldrig hört om denna plats tidigare. Tänkte snorkla där och ta så mycket bilder jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0