MANGOSALLAD

Jag har inget superkul att bjuda på just nu. Känner att jag är nere i en rätt otrevlig livssvacka. För vem börjar gråta när man bränner kycklingen lite? eller om man glömmer kaffekoppen i bilen? På riktgit Sara. Get yourself together. Jag brukade tycka att jag var bäst på allt, och så vill jag känna igen. Det får bli mitt nyårslöfte! Jag behöver nog en släng av familjestyrka och det får jag ju snart i alla fall.
 
Men för att inte göra bloggen så deppig kan jag ju bjuda på en bild av min mangosallad med kycklig, som jag gjorde till middag. SVINGOTT! Jag tänker leva på mangosallad hela sommaren.

Och här är en bild på mina senaste inköp. Yogakläder från Lululemon. Är det något som får både kropp och själ att må bra så är det yoga!



Kommentarer
Postat av: faster jenny

Det är i såna här tillfällen som Australien är dåligt långt bort. Skickar en virtuell bamsekram i brist på en riktig!

Vi längtar efter dig älskade unge!

2015-01-10 @ 07:39:02
URL: http://www.juno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0