X-WRAY CAFE

Idag tog jag med mig kameran för först gången på länge. Vi bestämde oss för att åka ner till freo och ta en kaffe och kolla runt lite. Vi bokade bord på en vietnamesisk restaurang mitt i Freo som vi har hör mycket bra om, och innan vi ska dit ikväll tänkte vi ta en drink på någon av barerna runt i kring. Jag längtar verkligen tills ikväll, mat är det bästa som finns! Älskar att prova nya rätter (förutom ostron). Förra veckan så tog mina jobbarkompisar med mig till ett koreanskt ställe inne i stan. Maten var gudomlig! Måste åka på en matresa genom asien.
Efter vår fika åkte vi till Bunnings då G behövde köpa lite hobbyfärg. Han har faktiskt täljt till sin första egna dalahäst och håller nu på att måla den. 
En fika hos X-Wray Cafe i Fremnatle.
Jag gick in till kartaffären och fick tag på en poster med olika valar och delfiner, som jag letat efter ett bra tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0