Smörgåstårta

I början av veckan fick jag riktiga cravings efter smörgåstårata. Eftersom det inte gav med sig, så bestämde jag mig för att prova att göra en för första gången i mitt liv. Jag fick ett recept från mormor och med hjälp av det så fick jag faktistk ihop en helt fantastisk tårta! Den blev himla populär och riktigt god.
 
Jag tänkte bjuda på ett kort på hur längeheten ser ut nu. Vi har målat klart. Vi tänker låta köket vara vitt just nu så får vi se om vi målar det senare. Nu behöver vi bara byta ut några möbler så är allt tipp topp. Har hittat en grå bäddsoffa för ett rimligt pris som vi ska åka och provsitta. Alltid bra att ha en extra säng för alla besökare som kommer och går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0