Skinny Shrimp Scampi with Zucchini Noodle

Jag ska försöka att inte förvandla det här till en mat/recept-blogg eller träningsblogg. Just nu är jag lite väl insöad på mat och träning. Idag har jag både sprungit 5km, gymmat och gjort yoga. Lär ju sova som en liten grisakulting i alla fall. På tal om yoga, har ni inte provat det så gör det! Helvete vad jobbigt och skönt det är på samma gång, och vilken bra träning för kroppen. Idag köpte jag en ordentlig yogamatta så jag slipper halka runt på heltäckningsmattan.
 
Middagen var alltså rubriken på det här inlägget. Vi skramlade ihop det vi hade hemma. Vilket blev det här:
 
Superenkelt att slänga ihop, gott och nyttigt! Klicka HÄR för recept. Jag slängde i lite bacon också från ett annat liknade recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0