New things

Här är mitt lilla kollage av saker vi tänkt köpa i slutet av November. Det blir julklappar till oss själva. Allt kommer från Ikea förutom soffbordet, det kommer från Freedom. 
 
Vår vita soffa ska bytas ut mot en grå. Nya köksstolar eftersom vi bara har två + två pallar just nu. Nytt soffbord. NY MADRASS! Den vi har är så dålig, knölig och jag kan känna spiralerna i den. Sen sist men inte minst, en ny byrå då jag lyckats haft sönder den vi har just nu. Jag har tryckt i för mycket kläder i den och botten på två lådor har gått sönder. Vi har försökt att laga den men den fortsätter att gå sönder. Lite pinsamt att jag lyckats ha sönder den pga. för mycket kläder dock... Till mitt försvar så kan jag säga att jag har faktiskt rensat ur flera påsar med kläder förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0