The Banker

Idag hann vi med en liten lördags-fika inne i Freo. Provade ett nytt ställe som heter "The Banker" som är både ett café och butik.
En long black, en flat white, en coconut cupcake och en peanut butter cupcake. Satt fint i magen.
Superfin dag!
Ny typ av växthus?
'Yeah Tie Dye' är ett lokalt märke från Freo. Har länge suktat efter ett par strumpor och bh/topp från dem. Hade såklart inte med mig mitt kort, det får bli ett köp nästa gång.
Hittade en lavenderbuske på väg tillbaka till bilen. Plockade på mig några som jag ska torka.
 
Nu ska vi laga Nasi Goreng (för första gången) till middag. En indonesisk rätt för er som inte vet. Äter alltid Nasi eller Mi Goreng flera gånger om när jag är på Bali. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0