Down South Pics

Nu har jag äntligen laddat över bilderna från från lilla minisemester I Margaret River. Nu vill inte alla bilder laddas upp av någon anledning med jag har fått upp ett blandat urval i alla fall.
På väg ner till stranden i Bunker Bay.
Skylten som helt enkelt säger bada inte här.
Folden Margaret River som ligger i staden Margaret River. 
En del av min födelsedagsmiddag. Världens bästa restaurang "Morries Anytime". Vi beställa massa tapas och sedan en stor efterrätt att dela på. Hit ska jag ta mamma och Anders när de kommer och hälsar på.
Campingfrukost.
Mammoth Cave.
Canal Rocks.
 
De svarta prickarna i havet är surfare.
Injidup beach. Min favorit platas. Det är så otroligt fint här och denna gång hade jag sån himla tur att igen få se en glad och frisk valfamilj simma förbi.
 
 

Kommentarer
Postat av: faster jenny

Härliga bilder!!! Så roligt att se glimtar av ditt liv! Kram från oss alla!!!

2014-11-30 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0