Travel through life

Varför kan man inte bara få resa och göra roliga saker i livet? Tänk om man slapp jobba inte behövde uppleva jobbiga situationer. Det låter som att man skulle ha en livs-assistent? En som sköter allt jobbigt och du gör det roliga. If only... I would be the first to have one!
 
Jag har fått en kraftig släng av komma-hem-från-semester-ångest. Det är som att ett odjur har vaknat till liv, den har legat i dvala där inne i kroppen men nu har det full fart. Jag kan inte ens sova ordentligt. Jag älsar ju att resa, det är allt jag vill göra i livet. Resa jorden runt flera gånger om. Det är ju helt åt helvete att sitta instäng på ett kontor hela dagarna! Usch och fy. Tur att jag har en biljetter och 3 månader i Europa att låta rese-djuret i mig leva rövare. Jag räknar varje dag. Idag är det 70 dagar kvar. Fredagen den 30 Maj, som jag läntar. Tidig morgon lördagen den 31 Maj kommer vara ännu bättre. Då sätter jag mina fötter på svensk mark, går raka vägen till Pressbyrån på Arlanda och köper 5 kanelbullar till frukost.
 
Hang on...Om ni (mina få läsare) börjar sponsra mig! 500Kr i veckan så kommer jag att ha råd att bara leva och resa runt i världen!  I utbyte så lovar jag mängder av roliga bilder och texter om mina äventyr. Det låter väl bra? Låter som en helt briljent idé tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0