Melville Sunday Market

Det blev en tidig morgon för mig. Kl.06.00 ringde klockan och jag cyklade iväg till Melville Sunday Market. Ett tungt täcke av brandrök hängde i luften och jag kunde varken se havet eller Perth skyline som man annars kan se. Väl framme på marknade pratade folk om en stor brand så måste ha varit under natten. Det kryllade av folk även om klockan inte ens hunnit bli sju. Strosade runt för mig själv med en kaffe i handen. Hittade tre superfynd (prutade såklart!) och nästa gång ska jag ta med min cykelkorg så att jag kan köpa små växter.
Jag är verkligen ingen morgon-människa men när jag väl kommer upp och iväg så är det så roligt!
Jag fick med mig 2 klänningar och en guidebok till Bali och Lombok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0