Life is a beach

Ännu en kanondag på stranden. Jag brände mig igår så jag fick ha t-shirt på mig idag. Stannade i ca.2h, pallade inte mer. Kändes som att jag höll på att brinna upp. Solen är verkligen en killer i det hrä landet. Cyklade till det nya cafét i North Freo som heter "Short Black Sheep", grym iskaffe och skitgof lunch! 
Plötsligt drabbades jag av världens supermigrän när jag satt där, skyndade hem och tog två tabletter innan jag somande till i soffan. Vaknade skitpigg och började städa, tvätta och gav mig iväg ut på en träningsrunda. När jag kom hem lagade jag en glutenfri pizza och började titta på min favorit film "Into The Wild". Nu är det dags att duscha och sedan titta klart på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0