Sometimes all you want to do is sleep

Source: tumblr (måste skaffa mer grått till hemmet!)
 
Ja det här vart ju inte en sån fartfylld dag, jag har inte kommit utanför dörren. G var på en en båt för att fira någons svensexa och jag somnade på soffan och sov flera timmar mitt på dagen. Så jäkla skönt, jag behövde sova tror jag. När G kom hem vid 5-tiden så tog jag tag i tvättandet och körde två maskiner. Har tittat på GREASE som gick på tvn och G somnade i soffan istället, försökte väcka han 4 gånger men han var helt avtrubbad. Har precis lyckats få han att flytta sig från soffan till sängen i alla fall.
 
Nu ska jag käka lite kvällsmat och kolla klart på dokumentären INXS - Never tear us apart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0