Coffee roasting and spray painting

Idag vart den en mer fart fylld dag. Efter en brakfrukost så var vi redo att ta tag i massa sysslor. Åkte till lite olika butiker och kollade runt. Jag kom på att jag hade ett presentkort på Spotlight som var över 1 år gammalt, åkte dit och där hade jag $90 att spendera. Köpte nya kuddar till sängen, en vas och papper åt G. I en affäre bredvid hittade jag en ananas som jag blev helt förälskad i. Efter det åkte vi till hans mamma för att rosta kaffebönor och jag skulle spraymåla och pyssla med lite annat.
 
Mitt lilla projekt var att måla vasen svart och ananasen vit eftersom den var fläckig och fulmålad.
Det blev riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0