@ Work

Work hard, play hard. Är på jobbet och dricker morgon-te. Det är riktigt skitväder ute idag igen, jag gör mitt bästa för att pigga upp stämningen med att ha en rosa skjorta.

På lunchen ska jag gå till 'Lovely Nails' och få naglarna målade med vitt (eller svart, kan inte bestämma mig!?) schellack ska bli kul att testa det och se om det håller så bra som alla säger. Igår smörjde jag in mig med brun-utan-sol, det blev helt ok. Om ni undrar varför jag håller på att fixar alla dessa ytligheter så är det för att Geoffs fotbollsklubb har sin avslutningsmiddag på fredag.

Igår spenderade jag HELA kvällen åt att försöka bestämma mig vilken Balenciaga väska jag vill ha. Typ det svåraste/jobbigate valet jag gjort på länge, blev t.o.m irriterad! Vilken "form" på väskan vill jag ha? vilken färg? vilken typ av hardware vill jag ha? vilken färg på hardwaren? Tänkte först köra på någon rolig färg som typ röd, men jag mesar ur och tar ett "safe card"... Jag kommer köra på den här klassiska:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0