STEVE MADDEN

Idag startade vi dagen med frukost och catch up med Anna och Adam som vi inte sett på 3 månader! De har vairt i Europa och sen gift sig på Bali. Mycket att prata om alltså. Sen belv det STORSTÄDNING av lägenheten och tvättning. Efter det tog jag 2 panadol och la mig på soffan och kollade på Keeping Up With The Kardashians. Behövde vila lite eftersom jag fortfarande inte mår helt bra, hoppas jag får ordentligt med sömn inatt igen.
 
Klickade ÄNTLIGEN hem ett par boots i äkta läder. Vet inte HUR LÄNGE jag har velat ha ett par, det har stått på min "Att köpa"-lista forever. Kikade på Primeboots, Frye och Johnny bulls men antingen var de för dyra eller så går de inte att beställa till Australien. Så det blev et par Steve Madden tillslut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0