Polis polis potatisgris!


Nä ska man ta och bli polis kanske? Tanken har alltid legat i bakhuvudet och skavt. Jag har aldrig sett mig sitta i ett grått kontor 8-17 och göra samma sak dag ut och dag in. Jag vill ha variation, spänning, kunna påverka, hjälpa och göra skillnad. Var dag bjuder på något nytt, ingen dag är sig lik. Sen ligger ju polisyrket i Abrahamsson släkten.
 
Vad tror ni? Skulle det passa mig? 
 
I så fall skulle jag gå utbildningen i Sverige. En karamell värt att suga på ett tag till och se i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag kan säkert komma med en del förslag om du vill ha dem. Det är nu mer än 35 år sedan jag gick skolan men jag har oxå lärt mig över hur verksligheten fungerar. Sitter just nu i Sandsjö och har avslutat en älgjaktsvecka. Mia är med och vi har haft det hur skönt som helst. Är Albin hos dig nu?? Skulle gärna vilja ha kontakt med honom oxå. Lev väl!!!! Farbror Lars

Svar: Men hej! :) Absolut jag tackar och tar emot alla förslag! Låter riktigt härlig, jag saknar lugnet uppe i Hamra/Sandsjö. Ja Albin är är här just nu, han åker vidare till Sydney om några veckor och sedan Japan. Hälsa Mia! Kram
Sara Abrahamsson

2013-09-21 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0