Löragsmys

Vaknade och mådde SKITDÅLIGT. Alla säger att det är hay fever/hösnuva, men själv tror jag att det är en förkylning. Åkte i alla fall iväg  på jakt efter en wetsuit till mig. Hamnade uppe vid City beach, kollade på surfarna och fortsatte upp till Scarborough. Klämde, kände och funderade men ingen av de olika alternativen kändes helt rätt. Kom hem la mig i soffan med tre filtar och däckade någon timme. Mår lite bättre, men längtar efter att få gå och lägga mig.
 
När jag vaknade så beställde jag en wetsuit från Billabong. Bra pris, rätt sömmar och lite tjockare än Geoffs wetsuit (eftersom jag fryser lättare än han). Längat tills den kommer så jag äntligen kan prova att surfa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0