ONE WAY OR ANOTHER

Sitter i soffan och sliter mitt hår. Har suttit i snart två timmar och försökt uppdatera mitt CV. Idag, helt oförberedd så fick jag en ännu en ny möjlighet upplag på bordet. Nu har jag alltså två vägar att gå. Mitt problem är att mitt CV måste vara klart tills imorgon!!! Det måste vara så jobbigt svår och proffsig engelska och välskrivet som aldrig förr. Känner mig sjukt stressad, speciellt när jag insett att viktiga mejl som jag vidarebefordade till min privata mejl från jobb mejlen inte har blivit skickade! Vilket betyder att jag inte har all information jag behöver. 
Just nu överväger jag att gå upp kl.05.00 och befinna mig på kontoret 06.00 för att ha tid att fixa det här. Ja, det får nog bli så. Jag håller låg profil och försöker att inte bygga upp några förväntningar men jag vill verkligen söka och se vad som händer.
 
Ingen middag har jag hunnit laga, ska slänga i mig två knäckemackor och ta en dusch och sen sova tidigt. Jag vet att jag kommer vara laddat och fixa allt imorgon! Jag är ju bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0