Jobbelijobb


Vilken sjukt stressad och smockfull dag på jobbet. Jag tog mig aldrig upp tidigt imorse, men fick CVt fixat i tid i alla fall. Sen var en av oss sjuk idag så jag har loggat in och ut mellan våra användare = jag har gjort två personers jobb. Hujedamig. Nu väntar jag på bussen, ska ta en skön promenad i solen när jag kommer hem. Behöver lugna ner mig lite. 

Nu till bilden, igår fick vi våra jobbtröjor för the ICHTHYS Project! Och idag hade nästan alla på sig dem, då vi hade en liten photoshoot runt om på kontoret. 

En annan sak jag måste berätta var att jag blev av med min lunch igår! En av killarna hade blandat ihop sin matlåda med min (då hans fru hade packat hans lunch och vi hade likadana lådor). Gick runt hela kontoret och kollade på allas skrivbord utan att hitta den och utbrast "someone stole my lunch!", det blev ett himla ståhej och jag skickade ut ett mejl (innehållande mycket ironi, det är så det funkar på jobbet) till HELA kontoret. Jag fick tillbaka en tom matlåda och en kollega skämdes. Resten av kontoret hade sig ett gott skratt och det har nu utvecklats till ett internal joke. Det är bra att jag hålla upp stämningen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0