A little something for myself


Vilken pärla jag har fått tag i! Igår när jag köpte en julklapp till min lillasyster så fick jag tag på någonting till mig själv också såklart. Har aldrig varit ett fan av Guess förut men den här väskan är riktigt snygg, blå med silverdetaljer. Allt får plats i den också även fast den inte känns så stor: vattenflaska, matlåda, kaffekopp, sminkväskan, plånbok, nycklar osv. Perfekt!

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Helt sjukt mycket att göra idag, ibland känns det inte helt som att man räcker till. Jag vill helst fixa allt på en gång, men jag lämnade jobbet med många mejl markerade med en röd flagga, bara att samla energi för måndag.

När jag kommer hem ska jag ta en promenad i solen, skönt att rensa tankarna från jobb och koppla av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0