1 week


Idag är det en vecka tills vi åker! Längtar verkligen. Den här veckan har inte varit så bra hittills känner jag. Det är lite jobbigt. Jag har haft sjukt ont i magen i 3 dagar nu (nästan så att jag vill gråta en skvätt), men vem går till doktorn och säger "jag har ont i magen"? Kan ju var 1000 möjliga fel eller inget fel alls. Efter att ha googlat lite så börjar jag fundera på om jag faktiskt är stressad? Att jag lyckats stressa mig till magont. Det är mycket att göra på jobbet, jag sover inte ordentligt och ibland drömmer jag om jobbet. Jag gillar mitt jobb men jag gillar inte att de låter oss "hänga i tomma intet", att vi inte prioriteras och får svar. Två pers som ska göra tre personers jobb när vi redan har upp till ögonen med jobb. Det känns inte rättvist.

Som grädden på moset så spillde jag kokade vatten på mitt högra ben och fot igår! Duschade benet och foten med kallt vatten, benet klarade sig med ett rött märke, på foten fick jag brännblåsor.

Jag behöver semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0