MASTER CHEF

Lagade en helt gudomlig korvstoganoff med blokålsris till middag. Innan det hann jag med en himla massa saker. Dammsuga, städa badrummet, sovrummet och köket. Hade egentligen ingen ork till det men nu är det gjort och jag slipper göra det i helgen!
Skönt att det var lugnt på jobbet idag, imorgon är det fredag sen helg. Då jag ska jag SOVA.
 
Kollade igenom min flygbiljetter på jobbet. Bytte säte på flyget mellan Perth-Doha. Jag hade valt rad 17 närmast fönstret då de två sätena bredvid var lediga (massa plats för mig!), men nu hade någon bokat dem och det känns bara jobbigt att behöva be 2 främmande människor att flytta på sig när jag behöver gå på toa. Istället blev det på rad 18, på kanten av mittenraden. Då har jag ett säte mellan mig och en person och jag kan springa på toa när jag vill. Det finns några rader med 3 helt ledig säten, ska kolla en sista gång på onsdagen och kanske byta till det (om det inte är för långt bak), då kan man ligga ner och sova! Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0