DENIM

Älskar alla 3 paren! ska haffa några jeans från H&M när jag är hemma. Har för tillfället bara ett par svarta....
 
Veckan gick skitfort! Swoooosh. På fredag skulle vi på after work och fira Hanna lite, men det slutade med att vi hoppade mellan olika barer och hann med att dansa lite också. Kom hem vid 11.30pm. Hade skitkul verkligen! Vi är ett sånt skönt gäng. Alla är från olika delar av världen (tror ni inte att jag lyckas träffa på ett par Norrmän ocskå!? Haha blir aldrig av med det landet).
Idag vakanade jag av mig själv vid 10 och det var stålande sol ute! Öppnade dörren och möttes av ISKALLA vindar. Orkar inte med vinter.
Klädde på mig massa kläder och följe med G för att kika på när han spelade fotboll. Gött med lite friskluft. Sen har jag slappat här hemma. 
Räknar dagarna till jag är hemma! WOOHOO.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0