SÖMNTUTA

Har sovit bort hela helgen. Tror att jetlagen sitter kvar lite i benmärgen. Idag var vi i alla fall iväg till Leederville för att dricka kaffe och kika runt i lite butiker. Har annars bara varit där nattetid på olika klubbar, men det var hur mysigt som helst på dagen! IGA där har dessutom tagit in lite svenska matvaror, jag fick med mig Falu rågrut och chokladpudding (som jag ska äta nu). Sen blev det en sväng till IKEA (på mannens begäran), SMOCKFULLT och jag ska aldrig åka dit igen på en söndag. Fick med oss godis, saft, dammsugare och gräddsås. Sen åkte vi freewayen hemmåt och storhandlade mat. När jag kom hem plockade jag lite här hemma, nu har jag duschat och kollar på Spiderman.
 
Imorgon ska jag köpa ett nagel-kit och göra långa 90-tals naglar, vill färga håret också. Kanske en kallare blondfärg? Vi får se.
 
Albin är här på fredag! Det längtar jag efter. då blir det syskon-rave. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0