HIPPO CREEK

Mycket att göra på jobbet som vanligt, men goda nyheter fick jag. Älskar mitt jobb och det älskar mig! Alla vägar är öppna för mig och jag måste bara känna efter vilken väg jag vill gå. Guuuu så roligt.
På lunchen gick jag och köpte en nya älskad kamera till mig själv. En Sony NEX-3N blev det. Jag laddade den på jobbet och alla bilder nedanför är tagna med den. Måste lära mig alla inställning men so far so good!!! Nöjd tjej.
 
Efter jobbet tog jag tåget och bussen ut till Hippo Creek Bar för att möta Albin, Geoff och hans arbetkamrater för lite mat och dryck. Jag var chaufför så jag höll mig till sprite med is och citron. Hade 2 drygskallar att köra hem sen....Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0