A-Team

 
Har haft gött syskonhäng i helgen. På lördagen gick vi in till Freo och lekte turister jag visade runt Albin och vi åt lunch (Albin har nu provat att äta känguru!) på Little Creatures. Idag har vi varit till stranden slappat i solen medans G surfade (Jag blev t.o.m solbränd). Sen tog vi en sväng till ett surfing outlet och Albin fick tag på badshorts och flip flops, nu är han nästan en riktig australienare! Vi har börjat träna också, blev en mil powerwalk  idag, spring i trappor och prova på utegymmet som ligger nere vid floden. Kan inte förstå att jag inte kollat in det förut!? Det är ju gratis och skitbra. Sen har jag lagat nyttig mat till alla. Kommer sova gott inatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0