NEW HAIRCUT

Kan inte minnas att det har hänt något allt för spännande sen jag uppdaterade sist. Veckorna går så himla fort, jag är trött på kvällarna och vill hellre sova än att sitta framför datorn. I torsdags var ag och Albin i Garden City på kvälls-shopping (det är öppet till 21). Fick för mig att klippa av håret, sagt och gjort.
Har försökt ta lite bilder på håret, men jag hade helt fruktansvärda påsar under ögonen! Här är i alla fall en bild. Vad tycks?
 
I helgen har jag knappt lyft ett finger. Tittat på film och idag blev det en promenad på 1 mil (typ första dagen det inte spöregnat på hur länge som helst). Sen gick jag igenom mina låda med uderkläder och insåg att jag har en del bikinis.
Och vår lägenhet håller på att förvandlas till ett förvaringsrum för surfbrädor?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara hjärtat håret blev jättefint och några nya bikinis behöver du inte köpa när du ska åka till Fiji! Kram!

2013-07-28 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0