Last Sunday

Herregud veckorna bara springer förbi! Det har regnat och varit skirväder i typ 2 veckor nu. En morgon var det 2 grader!!! Förra söndagen fick vi finväder som tur var. Vi åkte på en utflykt till Lancelin och Wedge Island. Det var strålande sol men blåse och var kallt (vilket man inte ser på bilerna). 
Vi har varit med om lite tråkigheter den senaste veckan. Våran granne på nedervåningen är sjuk i huvudet och vi blev tvunga att ringa polisen. Blir så förbanand, idiot. Men han håller på att bli utkastad av hyresvärden verkar det som. Bra det.
Igår lyckades vi låsa ut oss själva... utan nycklar, utan telefoner och utan pengar. Jag kunde inte göra annat än att GAPSKRATTA. Jag och Albin skrattade ikapp och Geoff var skitsur. Men vi fick tag på en låssmed som kunde  öppna på 3 sekunder och det kostade oss $140. Skönt med fredag imrogon, ska bara slappa i helgen.
 
Här kommer lite bilder från vår utflykt förra söndagen i alla fall.
Kl.06.00 satt vi i bilen redo!
Det var fortfarande mörkt ute.
Solen började gå upp över city när vi körde förbi.
Jag tvärsomnade och vaknade upp, mitt ute i ingenstans.
Torra buskar och sanddyner.
Självklart var den här pajasen med och rullade i sanden.
Så himla vackert! JAG ÄLSKAR HAVET! Här såg vi delfiner också.
Köra bil på stranden.
Lite surfing.
Någon behöver en solbränna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0