THUNDERSTORM

Min lunch när jag slutat. Pink smoothie och bagel, mumma!
 
Imorse slog plötsligt the thunderstorm till som skulle ha kommit på dagen igår. Kl.06.00 vaknade jag av dunder och brak, satte mig upp i sängen och när jag vaknat till ur tröttmössan kom jag på att fönstret i gästrummet var öppet(!!!!!). Stor pöl av vatten på mitt sybord/skrivbord, alla tyger blöta och såklart hade det regnat på min dator också...Panik-torkade allt och datorn klarade sig fint i alla fall. Somnade om någon timme till och som tur var slutade det regna när jag skulle cykla till jobbet. Svettigaste cykelturen på länge. Molnen stängde in fukten och det var 36 grader i luften. Sen är det ca.45 grader i köket på jobbet så jag får alltid torka av mig själv efter att ha hjälpt till där inne. Tror alla stängde in sig i ACn idag för det var väldigt tyst och lugnt hela dagen. När jag slutade var det blå himel och strålande sol och jag fick återigen smaka på den svettigaste cyeklturen hem. Det satt fint med en kall dusch. 
Sen har jag städat här hemma, vikt tvätt och plcokat undan. Virkade den perfekta bikinitoppen, och jag är himla nöjd. Har försökt ge mig på bikinitrosor men jag får i riktigt till det.
Virkad bikinitopp i turkost och vinrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0