BLONDE HAIR DON'T CARE

När jag var inne på General Pants idag så såg jag en tjej som jobbar där med VÄRLDENS FINASTE frilla! Jag älskar hennes hår. Skulle gå tillbaka dit och fråga om jag kunde fota det, men de hade så fullt upp då och jag ville inte störa. Försökte goolga mig fram till något liknande. Hon hade en rak cut och typ samma längd som på bilden i mitten, sen hade hon blond ombre över hela håret ungefär som på bilderna på kanterna. Jag vill verkligen bara kopiera det rakt av. Ska gå tillbaka någon annan dag och fråga om en bild. Annars gillar jag bilderna på kanterna väldigt mycket också.
Mitt hår har tråkig färg och det har blivit så långt att det bara "hänger" och ser livlöst ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0