ARMY JACKET

Två nya! Jackan har jag velat ha i ca.1 år men den såldes slut i hela europa förra våren. Tur att Australien är lite sena med allt, för då börjar jag gilla allt extra mycket tills det kommerr hit. Bikinin har jag köpt av min vän Anna. Hon brukade var en sponsrad simmare i Italien, och hon har fortfarande kontakt med företaget och får hur många bikinis hon vill. Därför säljer hon dem (helt nya såklart). Kvaliten är grym.
 
Annars så mår jag helt ok idag. Fick ett sms från min "chef" igårkväll så jag är ledig idag. Orkar inte gå in på detaljer men jag hatar när folk inte kan var ärliga utan låtsas som allt är bra och sen hugger en i ryggen. Men saker löser sig alltid!
Nu har jag precis druckit kaffe och planerar för en BBQ-lunch på stranden på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0