WOKING 8-5

HEJ.
Jag lever och mår bra. Har bara varit svintrött efter jobbet den här veckan. Mycket information att ta in. Himla kul är det i alla fall! och alla är så trevliga och hjälpsamma. Är verkligen så glad att jag har fått det här jobbet.
Man blir så stolt över sig själv när man får e-mails från personalansvarig som sitter på en annan våning, att min manager har varit där uppe och sagt hur nöjd hon är med mig och att jag gör ett bra jobb. HEJ JAG ÄR BÄST!
Det är också roligt att det är människor från hela världen som jobbar där. Folk flyttas runt mellan de olika kontoren i världen. Jag som pratar/skriver på engelska hela tiden och så helt plötsligt så får man ett "God morgon" på svenska! Vi är 4 svenskar i det här projektet och det är alltid skönt att ha någon "hemifrån" att prata med.
 
Nu ska det bli skönt med lite helg! Ska hänga på stranden och götta mig.
 
Om exakt 1 månad så är min mamma här! LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara hjärtat I am proud of you! Njut av din ledighet i helgen så att du orkar med veckan som kommer. Jag älskar dig!

2013-02-15 @ 18:50:34
Postat av: Anonym

Tullemaja du är BÄST!!!!! Snart är jag hos dig, det ska bli så himla roligt att träffa dig igen och se ditt liv down under.

2013-02-16 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0