Feel the burn, love the burn

Efter 40cl Red Bull och lite peppande Swedish House Mafia i lurarna så lyckades jag, Sara Kristina Abrahamsson springa 5km utan problem! Det är historiskt. Jag har aldrig sprungit mer än 1km utan att dö tidigare. Känner mig så stolt! Vill springa varje dag, det var så skönt och kul. När jag kom hem gjorde jag lite övningar med vikter. Får köra på nu, snart är långa varma sommarn här! Då vill man va dö-snygg.
 
Den här dagen räckte inte till riktigt, fick inte allt gjort på jobbet som jag hade hoppats på. Det blev ju brandövning helt plötsligt och vi var tvugna att evakuera hela byggnaden på 11 våningar... På lunchen gick jag till Lovely Nails och tog bort mina lösnaglar, känns skönt med korta nagalr igen. Sen har jag ägnat mig åt ekonomi hela eftermiddagen, jag som hatade matte hela min skolgång så sitter jag här och räknar ihop utgifter för flera tusen dollar. Men det går ju bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0