CITY LIFE

Jag vill blogga, men vet inte vad jag ska skriva om!! Funderar på att köpa en Canon systemkamera när jag kommer hem till Sverige så jag kan ta lite fina bilder (Några kommentarer från dig Jenny om Canon? Bra/dåligt?)
I fredags vart det after work med jobbet, skitkul som vanligt! Jag skulle ta bussen hem vid 19-tiden men ALLA tjatade på mig att inte åka hem. Kevin köpte t.o.m en drink till mig "för då kan du inte gå". Jag missade min buss och hela gänget gick sedan hem till James (bild nr 1 är tagen från hans balkong!), lyssnade på musik och pratade. Tog tåget hem vid 22. Mycket bra kväll!
På lördagen åkte vi ut till ett surf/skate outlet, där jag fick tag på bikinin och hatten på bild nr 2. Riktiga kap! Sen spenderade jag dagen i soffan och kolla på kändis dokumentärer.
Idag har jag och G städat och jag skjutsade iväg han till en bar där kan ska kika på fotboll. 
 
Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar. Ska pillra med designen till bloggen, den behöver ett lyft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Well jag år ju en nikontyp men jag vet att canon är ett jätefint mårke. Vet bara inte vilka modeller. Kolla med din kusin nicklas om du ska ha canon!

Svar: åååååkej!
Sara Abrahamsson

2013-04-14 @ 20:32:17
Postat av: Therese Ekberg

Vet inte om det bara är på min dator men det är bara halva texten som syns i dina inlägg. Elle ja, all text på sidan är bara halv! alltså delad på mitten. haha, svårt att förklara. :P
Fast, kanske bara är min dator som är knas. :P

Svar: Haha antingen så är jag dum eller så var det där sämsta förklaringen! :P fattar inte. Ser perfekt ut på min macbook, får kolla bloggen på jobbet imorgon!
Sara Abrahamsson

2013-04-14 @ 21:53:08
URL: http://annamarietherese.blogg.se
Postat av: Per

Byt font... texten går inte att läsa (om man kör Chrome som webbläsare).
man ser bara halva bokstäverna :-)

Svar: Men åh! :( fonten är ju så fin!! måste hitta en lösning på det.....
Sara Abrahamsson

2013-04-15 @ 12:57:49
Postat av: Therese Ekberg

Har du gjort om designen med den nya design editorn som fanns på blogg.se? Funderade på att prova den men då var jag tvungen att byta mall så vet inte om jag förstör designen helt då.. haha. Tekniska Therése!

Svar: Näääh, har inte kollat in hur det fungerar än 8)
Sara Abrahamsson

2013-04-15 @ 22:19:51
URL: http://annamarietherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0