Visa submitted!

Nu har alla ansökningspapper lämnats in! och jag har använt min förmögenhet till att betala för visumet också. Nu får jag stanna i Australien i alla fall. Jag var så himla nervös, trodde jag skulle kräkas i bilen dit. Vet inte varför jag var nervös, men nu är det gjort. Kommer få brev om vad som måste göras fortsättningen, men det värsta är över.
Vi gick en sväng i Harbour Town innan vi åkte hem och nu tittar jag på 'It's a Brad Brad world' (Rachel Zoe's föredetta stylist assisent). Energin åkte ur mig efter all nervositet. Igår lagade jag 'fattigmanskost' som receptet så fint hette. Det ser ut som någon skogshuggargryta med potatismos, verkligen husmanskost, hej-jag-kommer-från-skogen-i-Sverige. Skitgott blev det och G total älskade det. Eftersom han ska iväg på en premiär av en surf film så ska jag äta mer av det goda till middag idag!
Nu ska jag försöka ringa Nordea i Sverige, vill flytta pengar från Sverige till mitt konto i Australien, måste tydligen aktivera 'utlandsbetalning' över telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0