Spring weather

Det blir finväder på söndag! Vilket passa himla bra då vi ska på födelsedagsfirande nere på Left Bank.
 
Gick en promenad på 1mil i solen idag och nu tvättar jag för fullt. Har rensat ur gästrumet också, måste få ordning där till mormor kommer! Hittade förresten världens snyggaste sängram från Furniture Spot, ska åka dit imorgon och titta på den och kanske köpa om vi älskar den. Måste bara mäta madrassen vi har.
HUR SNYGG!?
 
Imorgon var det tänkt att jag skulle på begravning med G, men jag har blivit dagisfröken åt hans brorson Zeke istället. Ett litet problem uppstod förra veckan och jag kände på mig att jag skulle få bli räddaren i nöden. Men jag tittar hellre på Madagaskar och bakar med en 3-åring än att gå på begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0