MISSONI FOR LINDEX

Jag är lite smått desperat att få tag på något av de här gobitarna från Missoni for Lindex. Det är nu jag önskar att jag hade en tidsmaskin så jag kunde transportera mig till Sverige, 8 dagar frramåt, shoppa på Lindex och äta falukorv och makaroner och godis med min familj. Om någon känner för att åka till Lindex om 8 dagar och kolla efter någon av de här åt mig feel free to do so. Jag har storlek SMALL/S/36.  
 
Nu väntar jag på att få Nando's leverarat av min man. Känner verkligen för kycklingburgare och lite peri-peri-sås!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara Hjärtat jag kan gissa vem du menar är någon som ska handla åt dig på Lindex!

Svar: Alla är välkomna att leta efter någon av de kläderna åt mig!
Sara Abrahamsson

2012-09-18 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0