MARIA NILSDOTTER

Silverringar doppade i guld från Maria Nilsdotter.
 
Eftersom jag fyller år om si då där 2 månader så har jag börjat fundera på vad jag ska önska mig (jag försår inte hur man inte kan komma på något att önska sig!? För mig tar listan aldrig slut...). Jag har i alla fall talat om för min man vad jag önskar mig:
Ett par äkta Ray-ban solbrillor i orginal Wayfarers modell (möjligtvis oversize modell, måste åka och prova dem).
En av ringarna på bilden (jag vill sakta med säkert bygga upp en samling äkta smycken eftersom jag är känslig mot nickel).
 
Nu har jag precis duckit kaffe och virkat klart en 'mormorruta' till (håller på med en bäbisfilt till en vän). Har lite ärenden som jag måste fixa i Freo så ska ta bussen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0