Helgen

Har varit lite upptagen så har inte haft tid att blogga. I fredags var jag barnvakt, i lördags hängde vi i en park nere vid hamnen, i söndags var första strand-dagen med 29 grader och strålande sol, på kvällen var det fest (blev lite väl mycket fest, men vi hade kul!), igår var jag lite seg, och idag har jag hängt med tjejerna i Claremont och hemma hos Val. 
Idag fick jag även brev från Immigration kontoret. Har fått en 'agent' som tar hand om min ansökan och på lördag när mitt turistvisum går ut (tänk att jag redan varit här i 3 månader!? galet) så går jag automatiskt över till ett 'bridging visa A'! Tumme upp för det. Imorgon ska jag skaffa mig ett 'Medicare card' så jag får gratis sjukvård och kan gå till tandläkaren osv.
Måste också organisera vår tripp till Bunker Bay för en helg (fick i present på vår förlovningsfest en helg på en 5-stjärning resort där nere!). Vi har en 'studio villa' med privat bubbelpool! Värsta lyxen.
 
Vad tycker ni om mina grymma skor ag köpte på eBay? Svincoola tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0