GREAT BARRIER REEF

Har pratat med mamma idag, saknar henne♥ Tur att mormor kommer hit snart! 
Den här veckan har jag fått mitt tillstånd att börja jobba och nästan varit med i en bilolycka. Men nu är det helg och imorgon ska vi på en förlovningsfest runt hörnet. Det blev kycklingtacos till middag och jag blev helt fastklistrad framför ett avsnitt om det stora barriärrevet på TVn. Jag älskar allt liv under vattnet! Fick verkligen ett sånt lyckorus av att se den där valen down south och nu är jag helt faschinerad av allt djurliv under ytan. Jag börjar t.o.m fundera på att prova på dykning och kanske ta dykarcertifikat? Hade ju varit häftigt att kunna dyka med mamma när hon kommer nästa år.

Kommentarer
Postat av: Per

Klart du ska ta cert !
Det är ju nästan kriminellt att flytta till Australien och inte dyka !! :-)
Om inte cert så ta en kurs i fridykning slå slipper du släpa på små mycket prylar vilket gör det mer flexibelt.

Svar: Ja precis :) Jag får kolla upp det!
Sara Abrahamsson

2012-10-13 @ 14:00:55
Postat av: Cecilia

Snorklade i Barriärrevet när jag var i Cairns och det var verkligen en otrolig upplevelse! Ångrar lite att jag inte dök men att "bara" snorkla var också helt fantastiskt på en plats som denna. :)

2012-10-17 @ 10:47:55
URL: http://sandandsaltwater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0