RAINY MORNING

Dricker kaffe och känner mig lite lurad av värdet. Det är ju sommar snart, ändå regnar det som att det skulle vara mitt i vintern här! Det vräker ner verkligen. Antar att det är bra för när det väl blir 40-45 grader så börjar ju allt brinna istället.
Igår tvättade jag MIN CYKEL. Japp, jag har gått och blivit med cykel, helt gratis! Istället för att man åker till en soptipp här, så har de speciella dagar här som man lägger allt man inte vill ha vid vägkanten av sitt hus och så samlas allt ihop av gubbarna från soptippen. Det var en kvinna som höll på att ställa ut två cyklar, fullt fungerande och helt oanvända av hennes barn. Jag fick båda + en hjälm! Ska väl ge bort eller sälja den andra cykeln när jag tvättat den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0