CAMPING IN MARGARET RIVER

Färdig packad och klar för helgen. Vi ska åka och campa i Margaret River! G och C ska surfa och jag ska läsa bok och sola. Har fått massa gjort den här morgonen: städat badrummet, tvättat, vikt tvätt, packat och handlat. Var tvungen att handla enkel frukost/lunch och lite snacks, eftersom grabbarna bara verkar ha SURFING i huvudet. Campingplatsen har jag varit på förut och det finns varken vatten eller el och man får absolut inte elda (bara använda de gasgrillar som finns där). När jag frågade vad vi ska äta fick jag till svar 'det löser sig'. HALLÅ LITE PLENARING KAN MAN VÄL HA. När jag frågade om jag skulle ordna platstallrikar, plastmuggar och bestick fick jag till svar 'bestick har jag fixat'. JAHA MEN VAD BRA DÅ KAN VI ÄTA MED GAFFEL UR VÅRA HÄNDER.
Det är nog tur att de har med mig. Mamma-Sara fixar. Nu väntar jag bara på att bli upphämtat så åker vi söderut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara Hjärtat jag vill också åka till Margaret River!

2012-11-30 @ 08:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0