Sognefjorden

Nu är jag tillbaka i Jessheim, mamma och Anton har åkt hem till Sverige. Har haft världens bästa dagar med mamma på vår lilla motorcykelsemester! Vi har åkt igenom alla årstider, bott i en lite mysig stuga med ett magiskt vattenfall utanför fönstret och snö på bergstoppen. Vi åkte igenom världens snöovänder och ett tag funderade vi på om vi skulle bli fast på toppen. Här kommer ett gäng bilder från vår lilla tripp:
Bakom mig tältade folk. Galenskap!
På vissa ställen var det snö upp till 5m på sidorna! Jag har aldrig sett så mycket snö.
På ett ställe fanns det spår för längdskidor och lite här och var kunde man se folk klättra upp för bergen för att sedan åka ner.
Mamma och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Men du, vilken häftig resa! Otroligt vackert och häftigt!

2012-05-21 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0