family forever

Jag är verkligen ingen utan min familj. Att sitta ensam i Norge får en verkligen att känna hur mycket man älskar och saknar dem. Ena biten finns i Sverige, andra biten finns i Italien och tredje biten i Australien. Jag jobbar fortfarande i den där uppförsbacken med allt krångel. Nej nu får min vapendragar och andra halva, min kära storebror komma hem från Italien annars kommer jag aldrig överleva mina sista månader i Norge. Sen till påsk måste jag hem till Dalarna och prata med min kloka mamma och pussa på lillebror och lillasyster, även fast de inte är så mycket 'lilla' längre. Sen till Stockholm och kramas med familjen Abrahamsson och mormor och morfar!

Jag behöver påsklov från mitt uppförsbacke-Norge. Men först ska vi bara jobba massa hela mars, kör 9 dagar i sträck från och med imorgon.

Kommentarer
Postat av: faster jenny

I påsk är vi i Dalarna, då har vi nära till att ses! KRAM, du är fortfarande våran lilltjej <3

2012-03-14 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0