Perth

Tankte bara saga till att jag ar framme i Perth! Kom fram igar tidigt och ar sa sjukt jetlagged. Efter en dusch och underbart kaffe sa akte vi till stranden och kollade in vagorna och surfarna. Det var en storm som drog forbi har for nagra dagar sedan och havet har svalt halva stranden och det ligger stora grenar fran gummitraden overallt. Efter det tog vi en svang till shopping centret och jag kopte hartork och plattang. Till lunch blev det sushi! Levde typ pa det har nere, men hemma at jag det bara 1 gana (inte lika gott).
Eftersom jag inte hade sovit nagot pa flyget mellan Hong Kong och Perth sa borjade jag bli sa trott att jag hade ont i hela kroppen. La mig i soffan for att kolla pa film och hann prata lite med mamma sen somnade jag strax efter 14.00. Blev vackt kl.19 men var helt borta och orkade inte ata middag utan somnade om direkt och vaknade kl.00.30 inatt...Har varit vaken sen dess haha. Kommer sakert somna i eftermiddag igen. Tar val ett par dagar att vanja sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0