Ombyggnad

Enivs som jag är har jag gett mig på att göra om bloggen. Provar ett helt nytt tema som blogg.se kommit ut med. Fattar 0 av det och det tar därför himla lång tid att fixa till saker. Har suttit och letat hur länge som helst efter vart man ändrar den fula blåfärgen under kategorier osv. men nu ger jag upp. Får bli en annan dag. Måste ändra tiden på mina inlägg om det går också. Sen vill jag såklart ha en ny header men jag har fortfarande inte lärt mig det nya programmet att designa den i så det får också vänta.
God natt!

Kommentarer
Postat av: T

Jaa!! Plugga plugga! ;) snart kan du det där! ;)

2012-06-30 @ 03:02:12
URL: http://annamarietherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0