Internet!!!

Hej hej HALLÅ.
Nu har vi fått igång internet i lägenheten (ÄNTLIGEN!), så nu kommer jag börja blogg massa igen. Vi har hunnit med en hel del på min 2 veckor här. Förlovsningsfest som var otroligt lyckad, jag har fått en ny telefon en vit iphone 4s med gratis sms till hela världen (så jag kan skicka till er där hemma), jag har börjat gå långa promenader och ska börja träna mer så jag är redo för vår/sommaren. Ikväll ska vi på födelsedagsmiddag till en grekisk restaurang. Geoff fyller år imorgon så vi äter middag med hans familj idag, och imorgon har vi bokat bord på en jätte fin restaurang som som vi fått presentkort på. Nu ska jag iväg och dricka kaffe med G's morföräldrar.
Här är en bild från igår när jag gick hela vägen frå East Freo till Cottesloe. Lägger upp mer bilder senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0