inte på topp

Hejhejhej,
Är inte på på topp alls efter 2,5 dagar i regn och stormvindar på en motorcykel. huäh.
Känner mig helt snurrig och kan inte fokusera riktigt. Ont i huvvä och mår illa gör jag också. Kul att träffa mormor och kusin var det i alla fall!
Nu hoppas jag sömn gör under för min kropp. Imorgon måste jag ringa samtal, sen har jag tvättid mellan 11- 13 (hata tvättstuga? hur jobbigt är inte det), sen åka till Borlänge och jollra runt på kupolen med mig själv. Sen plocka upp mamsen utanför Borlänge.
En sak kan jag säga: körkort är det bästa jag har! älskar friheten.
Måste rusta upp desigenn och bloggen inför min flytt, så det blir lite roligare.
Nu ska virrpannan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0